Stručný průvodce
objednávkou ryb a plodů
Jak to celé funguje?
Přečtěte si prosím důkladně následující informace o způsobu objednání, platby, rozvozu, vyzvednutí a vyúčtování objednávek.
Ve zkratce
Mořské ryby a plody jsou výhradně na objednávku. Dovážíme je 1 x týdně. Celý proces probíhá následovně:
- Neděle – ve 22:00 hod. uzavíráme přijaté objednávky
- Pondělí – objednáváme ryby a plody u zahraničního dodavatele
- Čtvrtek – ryby a plody dorazily do ČR a připravujeme je k rozvozu
- Pátek – objednávky jsou ráno rozváženy do výdejních míst – během pátku je zároveň nutné objednávku vyzvednout.
Objednání
Minimální hodnota objednávky je 450 Kč. Poplatek za doručení do zvoleného výdejního místa je 89 Kč. V této ceně je zahrnuta kvalitní termotaška o velikosti 45 x 45 cm s pevným uchem, která vám zůstane k dalšímu využití.
Týdenní uzávěrka objednávek je v neděli ve 22:00 hod. Pokud tedy objednáte a zaplatíte nejpozději v neděli do 22:00 hod., budete mít ryby či plody v pátek.
Platba
Naše platební brána umožňuje okamžitý on-line převod z těchto bank: Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, mBank, Moneta Money Bank a Raiffeisenbank. Při použití těchto bank dorazí vaše platba včas, i když objednáváte „na poslední chvíli“ před uzavřením týdenních objednávek.
Pokud máte účet v jiné bance, je nutné zvolit platbu kartou (včetně karet, uložených v peněženkách Apple Pay nebo Google Pay).
Nepoužívejte v platební bráně volbu Ostatní banky. Jedná se o standardní převod, který může trvat i několik dní a vaše platba tak nemusí dorazit včas.
Důležité upozornění
Pokud nám vaše platba nedorazí do neděle do 22:00 hod., tak objednávku nestihneme zařadit do nejbližšího rozvozu a automaticky ji přesouváme do další týdenní uzávěrky. Pokud chcete mít jistotu včasného doručení, nenechávejte prosím platbu na poslední chvíli!
Doručení a vyzvednutí
Doručení ryb a plodů je možné pouze na výdejní místa. Jedná se zpravidla o pizzerie či restaurace, které mají otevřeno do pozdních večerních hodin.
V pátek probíhá rozvoz objednávek. Jakmile vaše termotaška dorazí do výdejního místa, dostanete SMS zprávou a e-mailem výzvu k vyzvednutí.
Některá výdejní místa (např. pizzerie) nabízejí navíc vlastní rozvoz až do domu. Pokud se s nimi na rozvozu domluvíte, platíte ho již přímo jim.
Důležité upozornění
Objednávku je nutné vyzvednout během pátku. Většina výdejních míst má otevřeno až do pozdních večerních hodin a objednávku za vás může vyzvednout i jiná osoba, které sdělíte jméno objednatele a číslo objednávky. Pokud si objednávku během pátku nevyzvednete, bude z hygienických důvodů zlikvidována bez nároku na náhradu.
Vyúčtování přeplatku
Při nákupu ryb, plodů a filetů platíte cenu, která odpovídá vždy horní hranici uvedeného intervalu hmotnosti. Při balení každou položku zvážíme a zjistíme tak její skutečnou hmotnost a přesnou cenu.
Po vyzvednutí vaší objednávky vám pošleme e-mailem konečné vyúčtování a fakturu s vyčíslením zaplacené zálohy. Případný přeplatek vám vrátíme do 3 dnů převodem na účet přes platební bránu Comgate.
Příklad vyúčtování
Ukažme si vzorový příklad vyúčtování při objednání celé ryby:
- Objednáte např. pražmu královskou , která váží 300 – 400 g
- Při ceně 435 Kč/kg zaplatíte částku, která odpovídá hmotnosti 400 g, tedy 0,4 kg x 435 Kč/kg = 174 Kč
- Před odesláním pražmu zvážíme a zjistíme, že má např. 360 g
- Přesná cena ryby tedy bude 0,36 kg x 435 Kč/kg = 157 Kč
- Přeplatek 174 – 157 Kč = 17 Kč vám pošleme zpět na účet
Časté dotazy
Jsou ryby kuchané, mražené nebo porcované?
Dříve jsme vozili pouze chlazené nekuchané ryby. Ale nové možnosti distribuce a hlavně vaše přání nás přiměly ke změně. Proto nyní nově vozíme chlazené vykuchané ryby, které vám navíc zavakuujeme. Vy tak máte se zpracováním méně práce a ryby vám vydrží déle čerstvé.
Jak se prokážu při vyzvednutí objednávky?
Obsluze ve výdejním místě sdělíte své jméno a číslo objednávky, které slouží jako ověřovací kód.
Může za mě objednávku vyzvednout někdo jiný?
Ano. Stačí, když vámi pověřená osoba sdělí obsluze ve výdejním místě jméno objednatele a číslo objednávky.
Co když si objednávku nevyzvednu?
Úložní doba končí v pátek se zavírací hodinou příslušného výdejního místa. Prodloužení úložní doby není možné. Pokud si tedy objednávku během pátku nevyzvednete, bude z hygienických důvodů zlikvidována bez nároku na náhradu.
Co mám dělat, když nastane nějaký problém?
Zavolejte na naši zákaznickou linku 777 837 498 (ve všední dny mezi 12 – 17 hod., o víkendu prosím pošlete SMS a my vám zavoláme zpět).